Vi vil forsøke å betjene appen etter beste evner…
Salgsbetingelser ved bestilling på appen og andre reklamasjoner
Patricias Gatekjøkken AS, Fogd Holmboesg 33, 9360 BARDU Orgnr 844397232mva, telefon 77181342 (utenom åpningstid ring 90792074)
Salg av fersk fastfood; pizza og hamburger til frokost, lunsj og middag.
Betaling - kan betale med Vipps, Stripe eller kontant. MERK at pga COVID 19 tiltakene for å unngå trengsel og unødig opphold i lokalet er det tvungen betaling når dere bestiller - for da er dere bare raskt innom og henter varene.
Henting/Levering - Maten kan bestilles dagen før eller direkte når man ønsker. Eller maten hentes på det tidspunktet du selv legger inn, samme dag. Levering/utkjøring periodevis tilgjennelig etter behov/Covid19. All utkjøring må forhåndsbetales pga kontaktløs og kontantløs håndtering.
Angrerett - Det er ikke angrerett på salg av ferskvarer. Bestiller du “feil” kontakt oss omgående før bestillingen blir effektivert. Endring av tidspunkt for henting/levering: kontakt oss omgående!
Mangel ved varen - kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist. Har vi gjort feil vil vi gjøre vårt ytterste for å rette opp i det, lage ny mat eller skrive ut gavekort. Har du bestilt feil mat, eller lagt inn feil tidspunkt: kontakt oss omgående for at vi skal kunne korrigere det!
Reklamasjon kan meldes på annelise@patricias.no eller ring 77181342, eller 90792074 utenom åpningstidene
Konfliktløsning - Klager rettes til selger omgående, innen rimelig tid- og definitivt før maten spises opp.
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet.
Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling.
Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.
Gjelder tilsvarende for varer bestilt i kassen og QR koden ved bordene- viktig å si fra omgående og før maten er spist! «Klagefristen»utgår når man forlater bygge. Ved take-away må maten returneres.