Patricias Gatekjøkken

- med kjærlighet og stolthet siden 1974

Norges beste gatekjøkken (2017) i følge NAF og bladet MOTOR .Vinner NM #MerAv sunn mat i farta 2022 med sunnere barnemeny. Vinner av NM i sunn fastfood i 2018 med fiskeburger med tare, og NM i sunn fastfood i 2016 med bla vegetarburgerene. Bronsevinner NM i burger 2017 med signaturburgeren ALL IN MEAT. Patricias Gatekjøkken ved pizzamester Anne-Lise Sørensen. Vinner av Norges Beste Pizza SMAK 2009. Bronsevinner NM i sunn fastfood 2015 med 'MEXI kyllingfilet'.

Størst av all heder og ære er Intensjonsavtalens Utmerkelse for sunnere kosthold gitt av Helsedirektoratet i 2021

 
Vi vil forsøke å betjene appen etter beste evner…

Vi vil forsøke å betjene appen etter beste evner…

 

Salgsbetingelser ved bestilling på appen

Patricias Gatekjøkken AS, Fogd Holmboesg 33, 9360 BARDU Orgnr 844397232mva, telefon 77181342 (utenom åpningstid ring 90792074)

Salg av fersk fastfood; pizza, kebab og hamburger til frokost, lunsj og middag.

  1. Betaling - kan betale med Vipps, Stripe eller kontant. MERK at pga COVID 19 tiltakene for å unngå trengsel og unødig opphold i lokalet er det tvungen betaling når dere bestiller - for da er dere bare raskt innom og henter varene.

  2. Henting/Levering - Maten kan bestilles dagen før eller direkte når man ønsker. Eller maten hentes på det tidspunktet du selv legger inn, samme dag. Levering/utkjøring periodevis tilgjennelig etter behov/Covid19. All utkjøring må forhåndsbetales pga kontaktløs og kontantløs håndtering.

  3. Angrerett - Det er ikke angrerett på salg av ferskvarer. Bestiller du “feil” kontakt oss omgående før bestillingen blir effektivert. Endring av tidspunkt for henting/levering: kontakt oss omgående!

  4. Mangel ved varen - kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist. Har vi gjort feil vil vi gjøre vårt ytterste for å rette opp i det, lage ny mat eller skrive ut gavekort. Har du bestilt feil mat, eller lagt inn feil tidspunkt: kontakt oss omgående for at vi skal kunne korrigere det!

  5. Reklamasjon kan meldes på annelise@patricias.no eller ring 77181342, eller 90792074 utenom åpningstidene

  6. Konfliktløsning - Klager rettes til selger omgående, innen rimelig tid- og definitivt før maten spises opp.

  7. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet.

  8. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling.

  9. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.

 
 

© 2020 Patricias Gatekjøkken AS
Alle rettigheter reservert / All rights reserved. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet.
Patricias Gatekjøkken AS og dets samarbeidspartnere forholder seg til norske og internasjonale lover,
og ingen del av siden kan reproduseres eller gjengis uten tillatelse.
Vi benytter cookies (informasjonskapsler) på nettstedet.

Nettside: FotoKnoff